Gniew tytanów 3D

12:50

Cześć!
wczoraj miałem napisac posta o filmie który oglądałem.
Niestety nie mogłem tego zrobic bo pojawiły sie problemy z internetem...
A więc zrobie to teraz.

Oglądałem film Gniew tytanów w 3D.
Jeżeli chodzi o film to srednio mi sie podobał tak wogóle to zdecydowałem sie oglądąć ten film tylko że jest wyswietlany w 3D.
A jeżeli chodzi o efekty 3D to niektóre sa naprawde dobre ale też nic specialnego.


Moim zdaniem najlepszy film ktory oglądałem w 3D to jest AVATAR.
Napisze póżniej,cześć!

You Might Also Like

6 KOMENTARZY

  1. Wybierałem się na ten film, naprawdę on jest taki słaby??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie nie zabradzo podobał.
      taki zły to tez nie jest...przeciętny.
      Najlepiej sie samemu wybrac i ocenić : )

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. albo idę właśnie na to albo battleship. :)

    OdpowiedzUsuń