Godzina dla Ziemi WWF

00:01

Hej^^
Dzisiaj jak wychodzilem z kina to nieżle padał snieg!
Bylem zaskoczony,no i do tej pory jeszcze leży...
Lubie zime ale już mogło by być ciepło...tak jak tydzień temu!

Apropos dzisiejszego dnia,to właśnie dzisiaj jest ''Godzina dla ziemi''

Jest to największa, globalna inicjatywa społeczna zainspirowana przez organizację ekologiczną WWF. Osoby prywatne, firmy, rządy oraz organizacje na całym świecie są zapraszane do zgaszenia światła, o godz. 20.30 na jedną symboliczną godzinę, 31 marca 2012, aby tym samym manifestować swoje zaangażowanie w działania na rzecz Ziemi.

W Polsce Godzina dla Ziemi WWF odbyła się po raz piąty.

A oto troche zdjęc:                            

                                              Palac kultury i nauki w Warszawie:




Na tych zdjęciach jest: Empire State Building (Nowy Jork), Big Ben (Londyn), wieża Eiffela (Paryż)

Empire State Building (Nowy Jork), Big Ben (Londyn), wieża Eiffela (Paryż) bez oświetlenia 28.3.2009


A wy dzisiaj zgasiliście swiatło?



You Might Also Like

3 KOMENTARZY

  1. ja zgasiłam i siedziałam przy świeczkach ! :)

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja o tym zapomniałam ... ;(

    OdpowiedzUsuń