New Idea

21:58

Cześć ^^
Kompletnie wypadło mi dzisiaj z głowy żeby nauczyć sie reszczte słówek z angielskiego.
Mam nadzieje ze jeszcze jutro rano przed szkolą szybko ich się nauczę...dobrze ze już polowe umiem .
Jestem coraz bardziej zadowolony z mojego bloga,jest coraz więcej wejść i komentarzy w postach!
Dziękuję wam :)
Chce żebyście wiedzieli ze każdy wasz komentarz czytam i odwiedzam wasze blogi.
Wpadłem na nowy pomysł co do bloga. Pomyślałem sobie ze co jakiś czas mógł bym dodawać na bloga wywiady z rożnymi bloggerami i bloggerkami.Co wy na to?

bardzo lubię ta piosenkę:






Ide posłuchać muzyki i idę spać.
Dobranoc!

You Might Also Like

3 KOMENTARZY

  1. fajny pomysł z tymi wywiadami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądzę, że to byłoby bardzo interesujące.
    Piosenka fajna, ten głos...

    OdpowiedzUsuń
  3. dasz radę z tymi słowkami :)

    widzę, że takie wywiady coraz częściej pojawiają się na blogach i chyba są popularne więc czemu by nie? :)

    OdpowiedzUsuń