Wywiad

00:07


"Jeśli możesz żyć wiecznie, to musisz wiedzieć po co żyjesz"


                                                                                                                    
                    "Jeśli możesz żyć wiecznie, to musisz wiedzieć po co żyjesz"
 
Kasia jest bloggerka od czerwca 2011 roku.W internecie funkcjonuje jako GumiJagoda.Na swoim blogu opisuje swoje zycie i zainteresowania.Lubi fotografować.Nie wyobraża sobie życia bez pisania bloga! Zapraszam do przeczytania wywiadu:
 
 
Michal(Ja): .Ile masz lat?
Kasia: 17 kwietnia skończę 17 lat :)
Michal: Jakie jest twoje hobby?
Kasia: Lubię czytać książki,nałogowo zbieram okulary przeciwsłoneczne,pomadki oraz lakiery :)
Michal:Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z blogowaniem ?
Kasia:To było w marcu 2009 kiedy była fanką Miley Cyrus koleżanka z klasy miała bloga o Dodzie to ja założyłam o niej :).Miałam bardzo dużo tych blogów ;)
Michal: .Czy myslalas juz kiedys o zamknieciu bloga?
Kasia: Raczej nie mam takich myśli :)
Michal: Jakiej muzyki sluchasz na codzien?
Kasia: Różnej to zależy od tego jaki mam nastrój raz to jest pop, rock, hip hop.
Michal: Kto jest twoja/twoim ulubiona/ulubionym piosenkarka lub piosenkarzem i dlaczego?
Kasia: Moją ulubioną piosenkarką jest Doda, dlaczego ? Ponieważ zaciekawiła mnie swoją osobą:)
Michal: Jakie jest twoje najwieksze marzenie?
Kasia: Być zdrowym
Michal: Twoje motto zyciowe?Jezeli jakies masz...
Kasia:"Jeśli możesz żyć wiecznie, to musisz wiedzieć po co żyjesz"
Michal: Co inni mowia ze piszesz bloga? Podoba im sie twoj blog?
Kasia: Czasem są jakieś docinki w sumie były na początku teraz moja klasa
się przyzwyczaiła i dużo osób czyta bloga, czasem koleżanki skomentują.
Michal: Kim chcialabys zostac w przyszlosci?
Kasia:Nie mam jeszcze konkretnych planów.
Michal: Czy lubisz odwiedzac inne blogi i je komentowac?
Kasia:Tak :)
Michal: Ile juz piszesz bloga?
Kasia:Od czerwca 2011.
Michal: Jak radzisz sobie z krytyka np.Anonimowe komentarze?
Kasia:Jakoś nie mam czasu na przejmowanie się tym :). Zawsze będą jakieś
hejty.
Michal: Czy wyobrazasz sobie teraz twoje zycie bez pisania bloga?
Kasia: Chyba nie :) Przyzwyczaiłam się już do niego.
 
Polecam bloga,jest naprawdę ciekawy i dziękuję Kasi za udzielenia wywiadu : )
BLOG GumiJagody tutaj!

You Might Also Like

14 KOMENTARZY

  1. bardzo lubię jej bloga :)
    fajny wywiad.


    everyday-human.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wywiad . Lubię jej bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny wywiad,lubię jej bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny wywiad, uwielbiam jej blog :)

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o.O zmieniłeś nagłówek. fajny :)
    świetny wywiad!
    pozdro! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wywiad:P zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Także lubię jej bloga. <3


    Zapraszam do mnie :):
    http://kolorowe-zycie-wikus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wywiad lubie jej bloga!

    OdpowiedzUsuń
  9. też bym chciała żeby ktoś poprosił mnie o wywiad, magia ;)

    OdpowiedzUsuń