Zaskoczenie

18:17

Witam ponownie.
Dzisiejsza liczba odwiedzin bloga kompletnie mnie zaskoczyła! Dzięki!
Jutro już niestety trzeba iść do szkoły...jak ten weekend szybko zleciał...Mam nadzieje ze ten tydzień nie będzie się ciągną i szybko zleci do następnego weekendu.We wtorek czeka mnie następna kartkówka,wiec musze otworzyć książki i sie pouczyć.
Juz niedługo wakacje to przydało by sie poprawić oceny...

wygrzebane zdjęcie z ferii:



Niech powróci taka pogoda jak była wtedy!

You Might Also Like

3 KOMENTARZY

  1. koleś dzięki że mi o ocenach przypominasz bo mam prawie same kosy

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki za kartkowke
    powodzenia
    (nie dziekuj!)
    ;)

    OdpowiedzUsuń