2000

18:05

Witam ponownie^^
Jestem wykończony -_- Nie tylko nauka ale tez codziennymi obowiązkami... Nauka z angielskiego dość szybko mi poszła,mam nadzieje ze jutro dam rade napisać ten sprawdzian.A póki co to nie mam zamiaru się więcej uczyć.Może później jeszcze coś powtórzę.Przed chwila jak wszedłem na bloga czekała mnie mała niespodzianka ;)


2000 wejść! Dziękuję bardzo :) Teraz w ogóle nie mogę sobie wyobrazić życia bez pisania bloga, wciągnęło mnie to^^Postaram się napisać jeszcze później,pa!


You Might Also Like

10 KOMENTARZY

  1. Gratuluję. Ja dopiero zaczynam i tylko marzę o takim wyniku... Zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :) Ja prawie wogole się nie uczę

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!! :) Mamy podobne zainteresowania :>

    OdpowiedzUsuń
  4. ta ... blogowanie wciąga nieźle ; D

    lenszoom.blogspot.com
    scottismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę kolejnych 2000 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. Mnie jeszcze trochę brakuje ; )
    Masz ciekawy blog, tak se tu trafiłam przez czysty przypadek (a tak na serio to błądziłam po różnych blogach i gdzieś cię wyłowiłam). Mam nadzieję, że jeszcze nie raz tu zajrzę :D
    Życzę powodzenia na sprawdzianie (i dalszych sukcesów z blogiem).
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - http://www.shuuya-official.blogspot.com/
    Shuu

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje tej statystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję ;)

    http://fotografia-malenka.blogspot.com/p/moj-sprzet.html

    tu jest opisany mój sprzęt :)

    OdpowiedzUsuń