Deszcz

16:02

Siema^^
Dzisiejsza pogoda już całkiem się popsuła.Od po południa zaczęło padać i ogólnie jest szaro i nie za ciepło...
Ale mimo tego mój humor jest dobry.Dzisiaj dostaliśmy wypracowania z niemieckiego, napisałem na 4! W końcu uwolniłem się od złych ocen w szkole,uff^^

Nic tylko siedzieć  w taki dzień w domu i oglądać Tv -_-Ja jednak wybrałem ogród ^^ Wybrałem się przed chwila i porobiłem parę nowych zdjęć marko.Po deszczu rośliny wyglądają znacznie lepiej!


 

You Might Also Like

4 KOMENTARZY

  1. super wyszło!o.O
    ___
    według mnie to dobrze że przeszła Ania i Brian:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam deszcz.
    Zdjęcie oczywiście wspaniałe. Te krople... miodzio.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dziś od samego rana padało. Zdjęcie wyszło ci naprawdę fajnie

    OdpowiedzUsuń