ESC 2012

22:12

Cześć!
W tym roku jak już pewnie zauważyliście w Tv nie transmitowali Eurowizji.
Nawet Polska nie brała udziału.Wczoraj był już finał i tak naprawdę po raz pierwszy jestem zadowolony z wygranej piosenki, bardzo mi się podoba i szybko wpada w ucho.Oglądając tez inne występy na Eurowizji muszę przyznać ze w tym roku było dużo fajnych piosenek i wybór musiał być naprawdę ciężki.Tegoroczny konkurs wygrała Szwecja.

                                                           A oto piosenka która wygrała:
A wam jak się podoba?

You Might Also Like

5 KOMENTARZY

  1. O.o Faktycznie nie było...
    Piosenka nawet fajna, lecz troszeczkę nie w moim kimacie...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze sledzilam eurowizje
    ale zadko kiedy podobaja mi sie piosenki ktore wygrywaja

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog :)
    zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, nawet fajna. Taka trochę w klimacie Riri:) Ale jej nic nie pobije:) Takie jest moje zdanie. No i szczerze mówiąc to nawet nie zauważyłem, że nie emitowano Eurowizji. Może to i dobrze? Polska ma zasoby zdolnych artystów, ale Ci albo wymiękają, albo nie chcą brać udziału w tym cyrku. Moim zdaniem czasy świetności tego festiwalu nieubłaganie dobrnęły ku końcowi. Oglądając zeszłoroczną transmisję, byłem zażenowany reprezentowanym tam poziomem. Były piosenki fajne, ale większość nadawała się do cyrku. Dosłownie. Kiedyś, jak czytałem, wygrana w tym konkursie była prestiżem, a dziś? Żaden szanujący się artysta nie chce się w to mieszać. Ot taki konkurs dla amatorów. Ale mam nadzieję, że Eurowizja jeszcze odbije się od dna i zainteresują się nią wszyscy muzycy, bo idea piosenki dla Europy jest moim zdaniem wspaniała i szkoda bu było ją porzucić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń