hmm...

21:39

A jednak powrócił internet!
Na szczęście siedzę już przy swoim komputerze, jakoś bardziej mi on odpowiada^^
Pisze szybkiego posta bo to ze aktualnie mam internet to nie znaczy ze będę go miał caly wieczór.
Nadal zanika,ale myślę ze jutro będzie już normalnie działał tym bardziej ze zgłosiłem się do następnego konkursu i musze wysłać zdjęcie : )

                                                          wrzucam parę zdjęć z wczoraj:
                                                     odkryłem nowa funkcje w aparacie^^ 




You Might Also Like

7 KOMENTARZY

  1. świetne zdjęcia mi też czasami przerywa internet

    OdpowiedzUsuń
  2. booskie zdjęcia! :)
    pozdroo!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaką funkcję? ^^
    dziękuję c: wpadaj częściej, może jak ci się spodoba to zaobserwujesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. to sie nazywa zlosliwosc rzeczy martwych

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. laczenie 3 zdjecia w jednym tak jak na pierwszym zdj : )

      Usuń