Jezioro II

22:07

Witam ponownie : )
Tak jak już pisałem bylem dzisiaj nad Jeziorem.
Bylo super!Przy 23 stopniach chętnie się zwiedzało.
Dzisiaj czułem się prawie jak na wakacjach,Woda piasek i słonce : )
No ale niestety trzeba wstąpić do rzeczywistości i pogodzić się z tym ze jutro czas iść do szkoły.
Chociaż strasznie mi się nie chce ale jak mus to mus :(

                                    podczas zwiedzania rzucił mi się w oczy ciekawy domek:



Wyłączam komputer i idę spać, cześć!

You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. o matko jaki świetny ten domek. Czarnego jeszcze nie widziałem xD

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny domek ;)

    lenszoom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post c: Masz niesamowicie fajny szablon bloga! Wpadnij do mnie: POPPY MIAUCZAK ✿. Zastanawiam się czy mój szablon ci się spodoba ^^ Jeżeli dodasz się do obserwatorów z chęcią zrobię to samo :D Pozdrawiam, Poppy c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wygląd tego domku, a szczególnie ten neonowy zieleń z daleka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę... Z chęcią wyrwałabym się z miasta i pojechała nad jezioro. Ahh... Dobrze, że za marzenia nic nie kosztują ^^

    OdpowiedzUsuń