Jezioro

16:18

Cześć!
W końcu wróciłem.
Razem z rodzicami byliśmy w miejscu w którym znajduje się jezioro.
Okazało się ze już tam bylem z klasa ale nawet fajnie było wybrać się tam jeszcze raz.
Na początku pogoda nie była za ciekawa,ale później sie rozjaśniło i jest do tej pory gorąco : )
Później wypożyczyliśmy łódkę i przez godzine jeździliśmy po jeziorze.
Szkoda tylko ze już jutro muszę iść do szkoły...




Idę teraz na dol,na grilla.Zapach który dochodzi z okna do mojego pokoju aż mnie przyciąga ^^
Resztę zdjęć dodam później.


You Might Also Like

6 KOMENTARZY

  1. Sam bym z chęcią wybrał się nad jezioro, ale mam daleko i dopiero pojadę w wakacje. Czemu musisz iść już do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mieszkam w niemczech,a tam są tylko 2 dni wolnego.

      Usuń
  2. Super zdjęcia . Ja mam cały tydzień wolny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ładne jezioro. ;)
    Ja idę do szkoły dopiero w piątek ;x

    OdpowiedzUsuń