Jutro piątek!

21:17

Witam ponownie^^
Jak dobrze ze ten tydzień tak szybko zleciał,dopiero co skończył się długi weekend a tu już jutro zaczyna się nastepny weekend...niestety już nie taki długi jak poprzedni :(Od jutro zostało mi dokładnie 50 dni do wakacji...niestety w Niemczech wypadają w tym roku tak późno.Trudno się mówi i żyje się dalej^^Musze jakoś wytrzymać,nie ma innej opcji.A tak w ogóle to muszę jeszcze poprawić parę ocen.

                                                          (jeszcze jedno dzisiejsze zdjęcie):

Macie już jakieś plany na wakacje^^?

You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. wyprowadzam się do Anglii przez wakacje :D

    ps. napiszesz jak masz tam w szkole? tzn. jakie masz przedmioty, czy dobrze się z nimi porozumiewasz, dodasz jakieś zdjęcia? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli chcesz/chcecie to moge przygotowac taki post : )

      Usuń
  2. No możesz przygotować taki post sam jestem ciekawy różnic pomiędzy polską szkołą a szkołami za granicą. Co do wakacji nie mam jeszcze takich pewnych planów.

    OdpowiedzUsuń
  3. W wakacje jade, do Krakowa do ciotki, fajne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh ja wakacje mam za 27 dni ;)
    ładne zdjęcie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wakację wybieram się na obóz , albo na kolonie na Majorkę ! ;D Noo przygotuuj tak post jestem bardzo ciekawa jak tam jest ;D Bardzo ładne zdjęcie. ;pp

    OdpowiedzUsuń