Koko Euro Spoko

14:52

Cześć!
Pewnie zdziwił was tytuł posta^^
A ja się wczoraj strasznie zdziwiłem!Bo własnie wczoraj wybieraliśmy Polski hit na Euro 2012. Ogólnie to nie było za fajnych piosenek ale podobała mi się piosenka''Czyste Szaleństwo'' śpiewa ja Liber.Jednak ludzie wybrali coś innego-_- Wygrał zespól Jarzębina!Sa to starsze panie a raczej (babcie).Moim zdaniem ta piosenka w ogóle nie nadaje się na polski hit na Euro 2012

                                                                       posłuchajcie:


Najstarsza wokalistka ma 82 lat! Myślę ze już takiej muzyki nie bede wrzucał tutaj na bloga,haha^^
A wam jak się podoba?

You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. To przeraża. Hahahaha... tylko się poniżymy. Ach... taka polska xD
    Pozdro
    Shuu

    http://www.shuuya-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi to euro koło tylka lata :P

    OdpowiedzUsuń
  3. często w takich konkursach wygrywają najgorsi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłem za Marylką i "Dalej Orły". Liber tez był spoko. Jeśli chodzi o "Koko koko" to powiem tak refren wpada w ucho nie jest może najgorsze ale gdyby to śpiewały młode dziewczyny a nie babcie starsze od mojej (hahaha). No ale cóż już nic na to nie poradzimy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam strasznie zaskoczona, że ta piosenka wygrała! ;o

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Straszne ! ! !
    Ale nie było żadnych fajnych piosenek jak wspomniałeś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też byłam za liberem.Nie kręci mnie ta 'koko euro spoko' . Ludzie wybrali ją dla zwały, a nie przemyśleli, że to wstyd dla naszego Narodu ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta piosenka po prostu wpada w ucho. Mój brat śpiewał ją przez cały wieczór. Może nie jest to coś straszliwie ambitnego, ale mimo wszystko ciesze się że ludzie docenili Jarzębinę.

    OdpowiedzUsuń