Nektarynka

18:09

Cześć ^^^
Przepraszam ze tak późno pisze dzisiejszy post,ale nie mogłem sie jakoś wziasc za pisanie...
Wczorajszy dzień by koszmarny! Dostałem bardzo zła wiadomość,i do dziś jestem w nie najlepszym humorze.
No ale nie mogę przecież cały czas sie zamartwiać,tylko muszę wziasc się w garść i iść do przodu!

 Tak w nawiasie to uwielbiam nektarynki!Po prostu jem je co chwile! Dobrze ze mama je kupiła bo o nich zapomniałem ^^dzisiaj poczytałem trochę podręcznik fotograficzny, który już z reszta pokazywałem na blogu :)

                    W podręczniku znalazłem  porady na temat fotografii,tak zwanej ''Martwej natury''.

                                   

You Might Also Like

4 KOMENTARZY

  1. Fajnie to zdjęcie Ci wyszło <3
    Weź się w garść. Życie trwa dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłeś mi apetyt ^^ optymizm i wiara do podstawa ! :) trzeba iść do przodu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jadłam nektarynek ho ho jak dawno ;P
    ale smaczne są, trzeba im przyznać :P
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń