nie wyrabiam

20:22

Hej Hej!
Sory za to ze ostatnio pisze coraz rzadziej posty,ze pojawia się tylko 1 post dziennie.
Ale po prostu nie wyrabiam!Powoli zbliża się koniec roku szkolnego i nauczyciele zapowiadają coraz więcej sprawdzianów.Trudno to wszystko połączyć z nauka i do tego jeszcze pisania postów.Ostatnio cos nie moge się skoncentrować na nauce, zdążyłem sie przyzwyczaić do złych ocen...niestety.Mimo tego nie poddaje się i chce żeby nie było złych ocen na świadectwie!

                                     dzisiejsze zdjęcie, udało mi się coś sfotografować:

Idę na dol, oglądać tv.A później wracam do książek : /


You Might Also Like

6 KOMENTARZY

  1. Ooo ja mam tak samo ;) Masa sprawdzianów. Codziennie sprawdzian. Masakra -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. jak skoncentrować się na nauce o tej porze roku..? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcie + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing posts <3

    If you like my fanpage, you can win a Chanel nail lacquer !

    OdpowiedzUsuń
  5. ja i tak Cie podziwiam, mi nie udaje się nie raz dodać jednego posta na 2 dni ;P
    ja też już nie mam siły do tej nauki..
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń