nocny marek

00:14

Hej Hej!
Mam nadzieje ze zauważyliście nowe tło.W ogóle nie chce mi się spać wiec korzystam czas i pracuje nad nowym wyglądem bloga.Co prawda niedawno dopiero co zmieniłem wygląd ale postanowiłem zrobić to jeszcze raz,a tak w ogóle to zawsze mam jakieś nowe pomysły na wygląd!

Aktualnie wymyślam nowy nagłówek,chce żeby ten był jeszcze lepszy.Mam już pomysł ale to jeszcze sporo roboty.Doskonale pracuje się przy tej piosence, lubię ja już od dawna:

No nic... idę myśleć dalej nad nagłówkiem i zmieniam się w nocnego marka^^


You Might Also Like

3 KOMENTARZY

  1. Oooo ;> fajny masz ten nagłówek :D ogólnie świetny wygląd ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłowek masz epicki ; )
    Ja mam tak samo z blogiem, cały czas nowy pomysł który wydaje mi się być lepszy, teraz staram się nie zmieniać bo to chyba dla wielu czytelników jest frustrujące.
    Będę zaglądała na twój blog ; ]

    OdpowiedzUsuń
  3. oo Electrode też bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń