ostatnie FRUGO

14:10

Hej Hej!
Ale dzisiaj upalny dzień!W szkole ledwo co można wytrzymać.Dostalem dzisiaj sprawdzian z francuskiego,niestety 2...Nie długo wakacje i muszę się bardzo postarać o dobre oceny czeka mnie jeszcze sporo nauki.

Wczoraj rano kopiłem sobie jeszcze 3 rodzaje frugo w biedronce^^Po prostu uzależniłem się od tych soków.Niestety zostało mi już ostatnie,czarne frugo.Jest chyba najlepsze na takie upały jak dziś.

                                                      tekst na zakrętce mnie rozśmieszył ^^














Dzisiejsza temperatura sięga 30 stopni!Niestety ja dzisiaj muszę uczyć się na wypracowanie z niemieckiego które jutro pisze.

You Might Also Like

4 KOMENTARZY

  1. A ja nigdy nie miałam napisu pod FRUGO... ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lecę do biedronki i szukam napisu hah ; )
    bo nigdy nie miałam ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielone frugo jest najlepsze :)
    Też ostatnio mam dużo nauki ;p aż się nie chce uczyć w taką piękną pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń