po szkole

15:29

Cześć!
Padam z nóg!Dzisiaj się kompletnie nie wyspałem.Nie mogłem zasnąć chyba do 01 w nocy -_-,i ledwo co nie zasnolem na lekcji.
A co do wczorajszych wyników konkursu,to nie wygrałem...a nawet moje zdjęcie nie zostało wyróżnione : /Ale tak szczerze mówiąc to tez zbyt na to nie liczyłem...I tak się nie poddaje bo mam zamiar wziasc jeszcze udziały w innych konkursach fotograficznych.

                        Gdy robiłem zdjęcie na konkurs wypatrzyłem jakiegoś robaczka^^

Idę chyba się teraz położyć spać *_*

You Might Also Like

9 KOMENTARZY

  1. ajć też chce takie konkursy fotograficzne :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, nie mogłam zasnąć dziś w nocy. ; /

    OdpowiedzUsuń
  3. Grunt to nigdy się nie poddawać :) genialne zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech. To widze że to nie tylko ja miałam problem ze spaniem dzisiejszej nocy. Powodzenia w następnym konkursie fotograficznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do mnie :d
    nowy adrrres. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nie tylko ty się nie wyspałeś.
    Fajny robaczek xD

    OdpowiedzUsuń