problemy z Internetem

18:36

Siema^^
Nie wiem co sie stalo,ale od wczoraj mam problemy z Internetem.Po prostu zanika i nawet godzinami go nie ma :( Nie dobrze...Na szczescie wzielem laptopa mojej siostry i ona akurat ma Internet.
Musze sie troche streszczac,bo jutro pisze kolejny sprawdzian w tym tygodniu : / Jak dobrze ze juz jutro piatek!Niestety dzisiaj obejdzie sie bez moich zdjec ktore mam na moim kompie,ale mylsle ze to was nie zniecheci.

W wyszukiwarce znalazlem extra sposob na sciage^^ale to raczej tylko dla dziewczyn:

Jak bede mial Internet to jeszcze napisze ; ) 



You Might Also Like

4 KOMENTARZY

  1. polecam
    sposob na sciage wyprobowalam osobiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten sposób na ściągę. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na moim paznokciu to się nawet połowa chyba nie zmieści hahaha. Co do neta nie lubię tego. Też mam czasami tak, że się rozłącza i nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie zastanawiam się , czy by mi się taka ściąga zmieściła na paznokciu trzeba będzie spróbowac , chociaż ja nie umiem pisac malutkimi literkami dlatego zazwyczaj sobie drukuuję ;d Ciekawy blog + obserwuję. ;p

    OdpowiedzUsuń