Sobota

12:44

Cześć!
Dzisiaj trochę długo sobie pospałem ^^Dobrze jest odespać cały tydzień : )
Chociaż dzisiaj mi się nic nie chce, muszę pojechać do miasta i kupić sobie coś na komunie na którą dostałem zaproszenie.A propos wczorajszego zdjęcia na konkurs,nie było trudno podjąć decyzje,bo wszyscy zdecydowali się na 2 zdjęcie,A wiec tez tak zrobiłem  i je wysłałem.Jak tylko będzie coś wiadomo o wynikach to napisze^^


Niestety dzisiejsza pogoda się popsuła,mam nadzieje ze jutro będzie lepsza!



You Might Also Like

5 KOMENTARZY

  1. Zostałeś przeze mnie otagowana!
    Więcej na posilekking.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jest odwrotnie, dziś pogoda się poprawiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie pogoda jest zmienna. W ciągu jednego dnia potrafi być deszcz, słońce i temp. 30 stopni ;d :)
    a co do zdjęcia, ładne :) jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń