Uprowadzona

14:14

Cześć!
Dzisiejsza pogoda dopisuje jak najbardziej!W sumie siedzę jeszcze w domu ale później jadę na urodziny^^Pogoda w sam raz!
Przed chwila oglądałem film''Uprowadzona''. Słyszałem o nim dożo dobrej krytyki,wiec postanowiłem sobie go oglądnąć.Film bardzo mi się spodobał,trzyma cały czas w napięciu.

Opis filmu:
Czy można wyobrazić sobie coś gorszego niż przysłuchiwanie się porwaniu własnej córki za pośrednictwem telefonu komórkowego? Ten koszmar przeżywa Bryan, były agent służb specjalnych, któremu pozostało bardzo mało czasu, aby wyrwać 17-letnią Kim z rąk bezwzględnego gangu handlującego kobietami. Sytuacja wydaje się beznadziejna, zwłaszcza że Bryan znajduje się w Los Angeles, a jego córkę porwano w Paryżu... Jednak ktoś, kogo przez całe życie szkolono w zabijaniu, będzie wiedział, co zrobić.
Zwiastun:

You Might Also Like

6 KOMENTARZY

  1. dożo.xd 3 linijka.xd;D
    A co do filmu to nie oglądałem, ale może kiedyś.
    _______________________________
    Zapraszam do mnie.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten film. Mogę oglądac i oglądać bez końca i nigdy mi sie nie znudzi. Ja też chcę mieć takiego ojca jak Kim <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam ten film. Nie dawno na TVN leciał ;d Świetnyy polecam wszyystkim ;pp

    OdpowiedzUsuń
  4. o.O
    świetny zwiastun. jak tylko będę mieć czas to go obejrzę.
    dzięki, że o tym napisałeś. ;)

    OdpowiedzUsuń