W końcu!

17:22

Hej Hej!
Dzisiejszy humor trochę mi się poprawił.W końcu dostałem jakaś dobra ocenę ze sprawdzianu!Jest to dobra motywacja żeby się uczyć jeszcze do wakacji^^

Musze się pochwalić ze moje zdjęcia beda wisieć w gabinecie mojej cioci^^ Spodobały się jej moje zdjęcia i spytała się mnie czy mogę jej parę wydrukować,od razu się zgodziłem.Marze o tym żeby moje zdjęcia zobaczyli tez inni ludzie oprócz rodziny i czytelników mojego bloga^^

                                               a to takie wygrzebane, już trochę stare zdjęcie:


You Might Also Like

5 KOMENTARZY

  1. a powiem Ci, że fajne : )

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcie też ostatnio poprawiłam oceny

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie poddawaj się i idź dalej do wyznaczonego sobie celu. Zobaczysz, że w końcu ktoś Cię zauważy i doceni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! To zdjęcie jest boskie!

    OdpowiedzUsuń