Weekend

14:08

Siema^^
Niestety mój komputer jak zwykle odmowil posluszenstwa...
Pojawiły sie znowu problemy z internetem,aktualnie siedzę przy laptopie siostry,Ale mam nadzieje ze w Końcu u mnie wlaczy sie ten...internet!

Dzisiaj nauczyłem się ze ludzie sie jednak nie zmieniają,niestety.
Mimo ze zaczyna się weekend nie mam najlepszego humoru,mysle ze do wieczora się poprawi^^

                                 mimo tego ta piosenka mnie pociesza,jest bombowa!

  

Spadam pokombinowac cos z tym internetem!


You Might Also Like

5 KOMENTARZY

  1. Życze powodzenia z tym internetem, a i pioosenka bombowa ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie jakoś Nicki nie przemawia zarówno muzyka jak i jej osoba :) No trudno może mi się z czasem zmieni

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Nicki za jej "gadulstwo". Chodzi mi o taki charakterystyczny sposób rapowania. No a piosenka, super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Nicki za jej "gadulstwo". Chodzi mi o ten charakterystyczny sposób rapowania. No a piosenka super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zastałaś/łeś otagowna/ny w moim TAGu. Wejdź poszukaj pytań i odpowiedz! http://akcjaa.blogspot.com/2012/05/tag.html

    OdpowiedzUsuń