Wycieczka

21:10

Cześć!Przepraszam ze tak późno pisze dzisiaj 1 post,ale do 18:30  nie było mnie w domu.Pierwszy dzień szkoły po długim weekendzie zaczol się lajtowo^^
Dzisiaj bylem z moja klasa na wycieczce.Tylko niestety jechaliśmy 2 i pól godziny autobusem do domu :/ przez parę minut staliśmy w korku...

A tak ogólnie to było fajnie, byliśmy na stadionie, później mogliśmy chodzić 2 godziny po ogromniej galerii.
A na koniec byliśmy w jakby muzeum, było tam dużo ciekawych rzeczy.Niestety nie wzielem ze sobą aparatu,kompletnie wypadł mi on z głowy ^^Ale zabrałem  ze sobą komórkę i porobiłem parę zdjęć.

    (można bylo wejść na sam szczyt tego muzeum,jest to ponad 100m wysokości.Ja wjechałem winda^^)

a oto zdjęcia już z samego szczytu:
Idę teraz komentować i odwiedzić wasze blogi,a później schodzę na dol oglądać półfinał You Can Dance.



You Might Also Like

6 KOMENTARZY

  1. Ja dziękuję tam wchodzić po schodach hahaha. Też bym wjechał windą

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale gigant. Nie dziwie się że wybrałeś windę;D

    OdpowiedzUsuń
  3. leniwiec
    trzeba bylo isc schodami :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym pojechała windą :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah : P Właśnie troche ruhu się przyda ; d
    Fajne zdjęcia ^.^

    Zapraszam do mnie -> sharonstyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog :)
    będę zaglądać tu częściej !
    jak chcesz to wpadnij do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń