Dzień ze strefy kibica

15:56

Hej Hej!
Chciałbym dodać jeszcze parę zdjęć z soboty ze strefy kibica i opisać to wszystko dokładniej.
Ten dzień jak już pisalem był świetny, pełen pozytywnych wrażeń ale również wyczerpujący. Wstałem już o 7:30 rano a później razem z tata pojechaliśmy po resztę znajomych,a gdy dotarliśmy na miejsce poszliśmy cos zjeść a później weszliśmy na strefę kibica. Byliśmy bardzo wcześniej i od godz 13:30 czekaliśmy na mecz. Bylo tak gorąco ze nie dało sie wytrzymać..

     od godz 17 przychodziło coraz więcej osób,a później ledwo można było sie przecisnąć przez ten tłum:
Pod koniec meczu siedziałem na podłodze bo po 10 godzin stania mój kręgosłup nie wytrzymywał.Do dziś jeszcze bolą mnie nogi,ale i tak było fajnie.Tylko szkoda ze pod koniec taki wynik..


You Might Also Like

7 KOMENTARZY

  1. no i nasze polskie kiepy przegrały :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ,ale i tak dobrze graliśmy

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie :)


    http://malinowekwiatymalwy.blogspot.com/ zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam źle czułabym się oglądając mecz w strefie kibica czy w pubie;) wolę w domu..

    OdpowiedzUsuń