Finał

21:26

Siema!
To będzie krotki post,a tak w ogóle to chciałbym napisać o You Can Dance! Na pewno wiecie ze YCD już od paru lat jest na antenie TVN.Musze powiedzieć ze innych edycji nie oglądałem,dopiera ta edycje zaczelem oglądać i to dokładnie  każdy odcinek!Nie wiem ale wydaje mi się ze w tej edycji są chyba najlepsi jak do tej pory tancerze!
Bardzo podobają mi się ich układy choreograficzne... Myślę ze finał będzie wyjątkowy ^^





                     Już nie mogę się doczekać występu Ani bo własnie na nią jestem^^A wy oglądacie?


You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. Nie oglądam, ale jeśli będzie kolejna edycja, to chyba zacznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie oglądam YCD, ale u mnie w szkole był chłopak stamtąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ;D A ja oglądam chyba od 5 edycji.xd No ja byłem z samego początku za Magdą Zwierzyńską, ale jak odpadła to za Brianem.;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oglądałem tylko dwie piesze edycje całe i kawałek trzeciej. Teraz już nie oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś oglądałam, a teraz nie mam czasu:) najbardziej lubiłam Saszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hah. Ja oglądałam wszystkie edycje oprócz tej...

    OdpowiedzUsuń