hmm..

21:19

Witam wszystkich!
Dzisiejszy post jest trochę późno..no ale kompletnie miałem pustkę w głowie..nie mogłem się zebrać do napisania jakiegokolwiek postu  i nie wiedziałem co mam napisać.Dzisiaj przeżyłem chyba najnudniejsza sobotę od lat!Tak się wynudziłem ze masakra!

Jesteście prawdziwymi szczęściarzami,bo za niecały tydzień macie już wakacje..a ja? Ja mam dopiero za 27 dni :( i jeszcze czekają mnie sprawdziany w najbliższych tygodniach. Myślę ze te dni szybko zleca..

Ostatnio wpadła mi w ucho nowa piosenka Usher-a - ''Scream'',znacie może? Bardzo mi się podoba..

Dzisiaj o 23:05  na TVP 2 jest transmisja Lata Zet i Dwójki, już nie mogę sie doczekać ^^ Zawsze w wakacje oglądałem takie koncerty <3

You Might Also Like

7 KOMENTARZY

  1. ja oglądałem to tylko dla Edzi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak późno : /
    piosenki jeszcze nie słyszałam , fajna jest nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem co czułeś. Ja po prostu spałam siedząc, jedząc i robiąc cokolwiek innego sppaałaaam. I dzisiaj też mnie przymula :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Polskie morze niestety z roku na rok jest gorsze - brudne, brzydko pachnie, zresztą plaża również. Już lepiej pojechać do Ahlbeck (tuż za Świnoujściem).

    / pozdrawiam ♥♥♥

    annetteaurore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tę piosenkę, jest piękna♡

    OdpowiedzUsuń