I ♥ Wrocław

13:05

Hej Hej!
Chciałbym wam pokazać moje ulubione miasto.Jest toWrocław ,znajduje się w województwie dolnośląskim.
Juz od paru lat zakochałem się w tym mieście!Jest ono takie piękne i zupełnie w moim stylu.Nie jestem tam często ale juz parę rzeczy widziałem i jestem tym miastem naprawdę zachwycony.Mozna tam dobrze spędzić czas na wakacje np iść do Aquaparku w którym bylem  do Kina 5D  albo do wielu z galerii i rożnych innych rzeczy.

Na koniec zostawiam wam trochę zdjęć z tego miasta,nie wszystkie są podpisane ponieważ niektóre nie są moje..
                   

                                                                            stadion:
                                                                   
          fontanna multimedialna,jeszcze jej nie widziałem ale myślę ze będzie jeszcze okazja.

wrocławski rynek z góry:
 kościół:

You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. U mnie też zrobili fontannę multimedialną <3 wkrótce ma z niej wypływać woda w rytmie muzyki :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie byłam we Wrocławiu, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie byłem we Wrocławiu ale wygląda fajnie. Ja tam kocham Warszawę i Karów jest też piękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam we Wrocławiu kilka lat temu z koleżankami ; )
    Uwielbiam to miasto <3

    OdpowiedzUsuń