Jeden dzień wolnego!

15:13

Cześć ^^
Poniedziałki poniedziałkami zwykle się dłużą,ale dzisiejszy dzień w szkole na szczęście szybko zleciał :) niestety sprawdzian z matmy wypadł trochę gorzej niż sie spodziewałem...no ale już nie chce o tym pisać.Dawno już nie robiłem żadnych zdjęć...przez szkole mam w ogóle mniej czasu na fotografie itd...
Ale jutro mam chociaż jeden dzień wolny od szkoły,tak wiec myślę ze dzisiaj wybiorę się w plener :) I porobię zdjęcia.Niestety to będzie ostatni taki wolny dzień przed wakacjami :( A do wakacji zostało mi jeszcze 39 dni..

           Ostatnio zgłosiłem się do następnego konkursu..Moj pies świetnie współpracuje z aparatem^^



You Might Also Like

12 KOMENTARZY

  1. Uwierz, ale te 39 dni będą Ci się dłużyć, zwłaszcza, że chodzi tu o WAKACJE. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Aurore
    Fajny psiak ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale genialne zdjęcie! gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie Rewelacyjne :-) I przecudny piesek .. moj piesek tez ma to do siebie ze lubi sie fotografować nieraz zakladam na nia ciuszki albo okularki i jak powiej siedz grzecznie to siedzi i pozuje :) hehe :D Pozdrawiam i 3 mam kciuki za konkurs ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się ;) pies cudny ;*
    Tak w ogóle, to dzięki;*
    Już mi się nie chce... Ale MUSZĘ :/
    Miałam diagnozę rozszerzoną z matmy. Też mi nie poszła
    Uszy do góry, ciao ;)

    P.S. No i czekam na fotki, rzecz jasna ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżby małe zmiany w wyglądzie?
    Piesio ma śliczne oczęta.

    OdpowiedzUsuń
  7. ma takie ładne oczka :P na kogo on tak spoglądał ??

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno te dni do wakacji jakoś Ci zlecą szybko ;)
    Słodki psiak ^_^

    OdpowiedzUsuń
  9. ach już tak mało :)byle wytrwać do wakacji !
    słodki piesek <3

    OdpowiedzUsuń