Matma opanowana!

13:57

Hej Hej!
Po wczorajszym meczu trochę się nie wyspałem bo niemieccy kibice imprezowali do 4 nad ranem i nie moglem zasnąć,ale za to było fajnie :)Niestety Portugalii nie udało się wygrać :(

Dzisiaj musiałem uczyć się z Matmy na jutrzejszy sprawdzian...w szkole po prostu nic nie rozumiałem.Nawet korki  za wiele nie pomogły...ale przed chwila zakuwałem i jakoś udało mi się to wszystko połączyć w jedno i umiem!Mam tylko nadzieje ze sprawdzian pójdzie mi również dobrze.W końcu opanowałem ten trudny temat!..uff.

A teraz news z przed chwili,na otwarciu EURO 2012 w Gdańsku w strefie kibica wystąpił Pitbull!Zdziwiłem się...pewnie był najdroższy ze wszystkich Gwiazd które tam wystąpiły/wystąpią .

Napisze później :)


You Might Also Like

4 KOMENTARZY

  1. matme opanować w moim przypadku było okropnie trudno. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy nie bede potrafila chyba opanowac matmy :o

    OdpowiedzUsuń