mini wieża Eiffla

21:52

Cześć!
Przed chwila moja siostra wróciła z wycieczki szkolnej, była w Paryżu! Trochę jestem zły na siebie bo mogłem jechać ale zawsze mam jakieś ''widzi mi się'' i nie wiem czemu ale nie pojechałem :( Ale nie wszystko stracone bo za 2 lata szkolą znowu organizuje taka wycieczkę, myślę ze tym razem na pewno pojadę!

Ale nie o tym chciałem pisać czy pojadę czy nie tylko chciałem pokazać wam  prezent który dostałem prosto z Paryża!Mini wieża Eiffla,jest świetna!Juz znalazła swoje miejsce na polce :)Bardzo mi się podoba..

                                                                           oto ona :
Chcielibyście post ze zdjęciami z Paryża które robiła moja siostra?


You Might Also Like

4 KOMENTARZY

  1. Chciałabym post ze zdjęciami
    Fajna ta wieża ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jasne :) ja tylko przejrzdzalam przez francje jak jechalam do Hiszpani i niestety nie mialam okazji awet ujrzec aifla ;) ale przyznam ,ze tylko przejrzdzalam ,ale jest piękna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja poproszę, zobaczę jak wygląda paryż z innej perspektywy, a nie tylko z mojej :)

    OdpowiedzUsuń