Na mecz

19:42

Cześć!
Mamy już czerwiec, a pogoda jet masakryczna! Nie wiem jak u was ale u mnie jest pochmurno i czasami pada deszcz.Niech już będzie ciepło!Przez ten weekend nie uda mi się pouczyć co chwile są jakieś plany...niestety jutro muszę się wziasc za matmę....w poniedziałek pisze sprawdzian.Mam nadzieje ze dam jakoś rade.W końcu jest to ostatni sprawdzian z matmy!



Za ja jakieś 40 minut jadę na mecz Niemcy - Portugalia, myślę ze ten mecz będzie ciekawy tak jak wczorajszy.A wy będziecie oglądać?Komu dopingujecie?Bo ja zdecydowanie Portugalii :)


You Might Also Like

7 KOMENTARZY

  1. mecze mnie nie kręcą oglądać nie będę ;PP

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę , wierzę w ciebie !


    Nowy adres bloga: http://mi-nao.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Portugalii <3
    udanego meczu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Niemcom akurat :D ale nie dam rady obejrzeć ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Kibicuje Niemcom ! :D
    Świetny nagłówek ;dd

    OdpowiedzUsuń
  6. No byłem za Portugalią, ale no du*a.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też byłam za Portugalią :(

    OdpowiedzUsuń