na mecz

17:21

Siema!
Dzisiejszy dzień w szkole strasznie się dłużył, już nie mogłem wytrzymać..Ale za to  pogoda się w końcu poprawiła!28 stopni i słonce..w końcu wróciło lato^^.Dzisiaj kolejny mecz, graja Niemcy-Italia.To już kolejny raz jak jadę na mecz do znajomych..mecz na pewno się skończy późno ale na szczęście jutro mamy tylko 3 lekcje..

                                               lubię ta piosenkę,wakacyjna,z zeszłego roku^^
No dobra,spadam dzisiaj już chyba  raczej nie napisze.3 majcie się!




You Might Also Like

5 KOMENTARZY

  1. Niech dzisiaj wygrają Niemcy, bo ja strasznie nie lubię makaroniarzy! A w końcu w reprezentacji Niemiec Szwabów jest niewielu, bo Podolski i Klose to Polaki, Gomez - Hiszpan, Khedira - Tunezyjczyk, Ozil - Turek, Boateng - Ghanijczyk (jakkolwiek się to odmienia). No i mają Małego Głoda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boże jak ja nie lubię Robcia.M. Strasznie mnie irytuje ten koleś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię tą piosenkę i najbardziej teledysk szczególnie że uchwyciła mnie kamera i brata też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego Twoja muzyka to taka, której ja w ogóle nie znam ;(?!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też dzisiaj oglądam mecz ;)

    OdpowiedzUsuń