na shopping!

12:19

Cześć!
W końcu weekend.Dzisiaj rano przed szkoła była taka burza ze spóźniłem się na 1 autobus,jeszcze nigdy nie widziałem żeby tak padaj deszcz z gradem o.O Myślałem ze już nie wyjdę z domu..ale po 15 min wszystko się uspokoiło i udało mi sie zdarzyć na ostatni autobus ^^

Pogoda dopisuje w sam raz chociaż jest trochę duszno,a zaraz wybieram się z siostra na shopping do miasta^^W końcu sobie kupie coś nowego!He,he.Jak przyjadę to dodam post z rzeczami..

                                                                wygrzebane zdjęcie:
Dobra idę sie szykować,bo zaraz mam autobus^^ A wam życzę udanych wakacji!

You Might Also Like

11 KOMENTARZY

  1. śliczna fotka
    zapraszam do mnie :D
    PS: obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. b.ładne zdjęcie :))

    http://mealm.blogspot.com/ zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcie ;)
    Tobie też udanych wakacji! Korzystaj z życia póki zdrowie ci na to pozwala...

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne zdjęcie :D
    świetny blog (;
    obserwuję , pozdrawiam i zapraszam do siebie :
    mynightandday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń