Nie Zatrzymasz Mnie

13:47

Hej,dzisiaj jest premiera drugiego singla Juli - Nie Zatrzymasz Mnie.Pierwszy singiel Juli - Za Każdym Razem,osiągnął sukces nie tylko na YouTubie ale dostała tez dużo nagród jak miedzy innymi na Top Trendy 2012.Wydaje mi się ze Jula staje się powoli konkurencja dla gwiazd typu Ewa Farna,Ellie itd.A wy co sadzicie o Juli i o jej nowym singlu?Bo mi się jak najbardziej podoba i nie mogę doczekać się jej debiutanckiej płyty,bo na pewno ja sobie kupie..fajnie ze istnieje taka muzyka.

Później napisze więcej.

You Might Also Like

7 KOMENTARZY

  1. a mi nie przypadła do gustu muzyka Juli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... słyszałem dzisiaj i na razie nie mam zdania.
    i pojawi się na moim blogu ta piosenka.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie jakoś Jula i jej piosenki nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń