Niecierpliwie czekając

14:37

Hej Hej!
Jak wam minął dzisiejszy poniedziałek?Bo mi się strasznie ciągnął...Ale mimo tego jestem zadowolony,bo udało mi się załatwić żebym poprawił ocenę z chemii.Teraz czeka mnie jeszcze Biologia -_-

Dzisiejszy cały dzień czekam niecierpliwie na nowy singiel Dody i nowy teledysk.Juz się nie mogę doczekać... słyszałem juz kawałek z koncertu i bardzo mi się podoba*_*Wiec myślę ze zaraz wrzuci nowy utwór na Facebooka...bo inaczej zniosę jajo^^

                                                       (zdjęcie zrobione juz jakis czas temu...)


You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. dziękuję za miłe słowa na moim blogu :)
    poniedziałek jak poniedziałek.. mija powoli i monotonnie.
    Mimo wszytko.. dziękuję jeszcze raz :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to był chyba najdłuższy poniedziałek w moim życiu.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czekam na teledysk <3
    Dodzia i Mariusz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czekam na singiel :) Mam nadzieję, że teledysk miło mnie zaskoczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no to czekamy ;)
    Fajne zdjęcie :)
    Zapraszam c;

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog!

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń