Odliczanie

15:44

Cześć!
Dzisiaj dopisuje mi dobry humor!Sprawdzian z francuskiego poszedł mi jak najbardziej dobrze! Myślę ze dostane 5 albo 4 ale nie chce zapeszać. Juz nie mogę sie doczekać kiedy go dostaniemy z powrotem.Juz cały ten tydzień odliczam dni do wyjazdu do Polski^^A jadę już jutro,dobrze ze to tak szybko zleciało.

Musze się jeszcze pouczyć na jutrzejsza kartkówkę z biologii,jest ona akurat dla mnie ważna.Mam szanse poprawić nią ocenę!A wy macie jakieś plany na po południe?

                                   długo się zastanawiałem czy dodać to zdjęcie,jest już trochę stare:


You Might Also Like

14 KOMENTARZY

  1. trzymam kciuka za biologię!:) / Życzę miłego dnia♥ Szparson

    OdpowiedzUsuń
  2. Stare ale jare.;D
    No fajne te zdjęcie.;D
    Powodzenia.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Otagowałam cię na moim blogu w tym poście --->
    http://sharonstyle13.blogspot.com/2012/06/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie mieszkasz 0.o powodzenia w biologi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcie,powodzenia z biologia :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę mieć taki talent jak Ty ;( chyba już to mówiłam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję, ze wszystko pójdzie co dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia z biologią. ;)
    fajne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego wyjazdu do Polski. A gdzie jedziesz dokładniej jeśli można spytać?

    OdpowiedzUsuń