Paris

20:37

Hej Hej!
Tak ja obiecałem dodaje post ze zdjęciami z Paryża, które robiła moja siostra. Jakość zdjęć nie jest najlepsza bo są one robione już trochę starsza cyfrówka..ale myślę ze i tak niezłe wyszły. Trochę je przerobiłem, wyostrzyłem itd..


                                             No to zaczynamy.. wieża Eiffla z rożnych stron:
           
A tutaj jest ściana na której słowo ''Kocham Cie'' pisze prawie we wszystkich językach:

 A to niezwykle Louvre:
I to by było już na tyle.. może kiedyś dodam jeszcze więcej zdjęć z tego miejsca..I jak podoba wam się 
Paryż?

You Might Also Like

15 KOMENTARZY

  1. Jejku jej ! <3 Marzę o wyjeździe do Paryża jak każdy chyba xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jadę za 2 lata ze szkoły do Paryża ! :D
    Moja koleżanka dziś mi właśnie pokazywała zdjęcia , jak ona z klasą tam jechała <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze chciałem pojechać do Paryża. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Paryż jest prześliczny! Obserwujemy ? Ja już taak xd Zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. koocham Paryż i ogólnie Francję! ;) chciałabym tam kiedyś mieszkać ;) zdjęcia świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te miasto, i mam nadzieję że się tam wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No baa.
    Jasne, że się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. ta ściana wygląda genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zdjęcia;]
    Nowe posty u mnie. Serdecznie zapraszam. Będę wpadać częściej;D
    Chciałabym tam zamieszkać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej masz świetnego bloga ^^ i foty są the best ;) i ściana jest genialna! <3

    OdpowiedzUsuń