Piątek,weekendu początek!

15:15

Cześć!
Jak wam mija po południe?^^Bo mi dobrze,na luzie^^W kocu doczekałem się weekendu,w sumie to ten tydzień w szkole był spoko ale i tak przydadzą się znowu wolne dni.Wczoraj w komentarzu zadano mi pytanie czy pokaże i opisze moja Niemiecka szkole.

Nie musiałem się długo zastanawiać bo z chęcią napisze taki post,tylko na pewno trochę to potrwa a wiec proszę was o cierpliwość ^^

Od jakiegoś czasu słucham często nowej piosenki Roberta M,nie długo ma okazać się jego nowa płyta.Musze ja mieć!A poniżej wstawiam ta własnie piosenkę,jest super!

Milego słuchania ^^

You Might Also Like

3 KOMENTARZY

  1. Miałam festyn szkolny i jestem wyczerpana . Boli mnie głowa , nogi od 5 godzinnego chodzenia a do tego brzuch bo mój obiad składał się z babeczek , ciast i galaretek xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię takiej muzyki. ;/
    Czekam na tą notkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No miał lepsze, ale ta też trzyma poziom.;D

    OdpowiedzUsuń