Po meczu

20:03

Cześć!

Przepraszam za moja nieobecność na blogu,ale jak już pisałem na weekend bylem w Polsce we
Wrocławiu,na strefie kibica! Bylo naprawdę świetnie ,wrażenia niezapomniane,tylko szkoda ze przegraliśmy!Najlepsza niespodzianka  była to,ze jak poszliśmy razem ze znajomymi do restauracji coś zjeść to po chwili przyszła tez Ewa Farna!Nie wierzyłem własnym oczom :) Oczywiście podeszlem do Ewy po autograf.A później dala jeszcze koncert na strefie kibica.

                                                 Mam dla was parę zdjęć z wczorajszego dnia:



A to autograf od Ewy:
                                     
              Ten dzień był świetny i pełen emocji,nie tylko piłkarskich .A jutro pokaże wam więcej zdjęć.


You Might Also Like

5 KOMENTARZY

  1. Przynajmniej nie zemdlałeś z wrażenia XD

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo no to gratuluję ci,aż tak bliskiego spotkania z Ewą. Szkoda,że przegraliśmy no ale mówi się trudno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo zazdroszczę i gratuluje szczęścia :) Ostatnio wszyscy jakoś długo nie pisali ja z resztą też :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog:)
    zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń