Polska!

14:34

Siema!
W końcu sie doczekałem!Juz za parę godzin jest rozpoczęcie UEFA EURO 2012! Odliczało się Lata, miesiące tygodnie dnia a teraz już tylko godziny!Dzisiaj Polska zmierzy się z grecja,jak myślicie wygramy?
Bo ja wierze w nasza nowa drużynę!

A wczoraj się dowiedziałem ze za tydzień jadę na strefę kibica do Wrocławia!Juz nie mogę sie doczekać,a najlepsze jest to ze przed meczem będzie koncert Ewy Farnej i po 2 zobaczę Ewe na żywo!


Trzymajcie kciuki za Polskę!A ja napisze później :)

You Might Also Like

10 KOMENTARZY

  1. czytając bloga, to widzę że fan Ewki? No no muszą wygrać.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaa no pewnie że wygramy będzie 3:1 dla nas ! :D
    Też chce do strefy kibica *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również mam nadzieję, że uda nam się wygrać. Co do Ewy to ostatni raz na jej koncercie byłem w czerwcu 2011, ale teraz nie mam nic blisko obok mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki za bialo-czerwonych !!
    a ktorej ten mecz,bo jestem slabo doinformowana ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja liczyłam, że wygramy 2:1 no ale niestety się nie udało..
    I tak jest dobrze : D

    OdpowiedzUsuń
  6. uo o o o uo o o o ye ye ye ye ye ye ye ye endless summer :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobre to 1:1 bo mogło być gorzej^^

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jaram się EURO, nasi piłkarze to hmm kiepy i nic im nie pomoże. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Remis jest : d
    Ale fajnie że jedziesz tam ^.^

    OdpowiedzUsuń