przedwakacyjny stres

16:54

Hej Hej!
Umieram!Po prostu już psychicznie nie wyrabiam..Ten przedwakacyjny stres w szkole jest nie do ogarnięcia! W sumie zostały mi jeszcze 2 sprawdziany przed wakacjami ale za to dość trudne..We czwartek pisze przed ostatni a w poniedziałek ostatni z Niemieckiego,w sumie Niemiecki to mały pryszcz bo gramatyka jest łatwa :)Ale od paru dni chodzę taki zdenerwowany,bo chciałbym już wiedzieć moje oceny końcowe..ale muszę jeszcze trochę poczekać ... :/


                                                                 wygrzebane zdjęcie :




You Might Also Like

9 KOMENTARZY

  1. oj wyluzuj, nerwy szkodzą urodzie :D

    ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a daj spokój, nauczyciele to dopiero pod koniec roku się budzą ;/
    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. To kiedy ty masz zakończenie roku, skoro sprawdziany piszesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem co czujesz, miałam to samo;p pierwszy raz się tak stresowałam ocenami, ale od tego zależało czy będę miała pasek, a dla mnie to sukces :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gramatyka z niemca łatwa? ;O OMG.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnie ,nie ma co się stresować ;)
    Fajne zdjęcie :)

    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    http://molyyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń