Remis

14:50

Hej Hej!
Jak tam po meczu? Oglądaliście?Bo ja tak, był to dla mnie najciekawszy mecz Polakow do tej pory.Nigdy tak czujnie nie oglądałem meczów!No niestety nie udało nam się wygrać...musi nas zadowolić remis :/ Ale lepsze to niż przegrana :) Następny mecz Polaków już we wtorek,gramy  z Rosja... myślicie ze uda nam się wygrać?

                                                                 wczorajsze zdjęcie :)


A dzisiaj jadę do kolegi na mecz Niemcy-Portugalia...zapowiada się ciekawy mecz.Oczywiście trzymam kciuki za Portugalię ^^

You Might Also Like

6 KOMENTARZY

  1. mogło być lepiej, no ale lepszy remis niż przegrana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądzę , że uda nam się wygrać z Rosją .
    Dali popalić Czechom , nie wiadomo co będzie z nami .
    Ale bądźmy dobrej myśli : )

    OdpowiedzUsuń
  3. no niestety remis. ale dobrze mówisz, musi nas zadowolić remis. ;)
    szczerze mówiąc nie wiem czy z Rosją nam się uda, po tym co pokazali wczoraj. ale trzeba być dobrej myśli.

    pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    dodaję do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie interesuję się tym sportem, ale ten oglądałam :) odgłosy mojego taty przy oglądaniu meczu mnie przerażają xD
    szcerze to wydaje mi się że wygra Rosja ale wieże w Polaków :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to było pewne "remis" choć wiadomo,że trzymałam mocno kciuki za naszych. Szkoda,że Szczęsny musiał zejść z boiska, no ale nikt nie jest idealny ; (
    Czekam na kolejny mecz i nie mogę się doczekać < 3
    Jestem dziewczyną i sama sobie się dziwię,że jestem taką kibicką ; D

    OdpowiedzUsuń