słońce i księżyc

22:03

Siema!
Dzisiejszy dzień spędziłem dość aktywnie^^A wieczorem pojechałem do sklepu po foremki na muffiny, które jeszcze po 19 upiekłem ^^ Wyszły przepyszne,bo mam nowy przepis.Ale o tym napisze może jutro..

Zostało mi jeszcze 20 dni do wakacji,zniecierpliwieniem odliczam te dni, myślę ze szybko zleca.Mam juz parę planów na te wakacje i myślę ze będę fajne,z reszta jak wszystkie do tej pory^^A przed chwila zrobiłem 2 zdjęcia w tym samym czasie, pełnie księżyca i zachód słońca..niesamowite!

 to widok w tym samym czasie z drugiego okna:
Idę teraz przygotowywać specjalny post z okazji 6 miesięcy bloga(3.7.12)..



You Might Also Like

6 KOMENTARZY

  1. o to mi głównie chodzi... osoba z którą się spotykam jest ode mnie starsza o równe 16 lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. bedzie dobrze! szybko zleci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekamy na ten specjalny post.;D
    Fajne zdjęcia.;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie masz jeszcze wakacji?! :D

    OdpowiedzUsuń