Szybko!

20:06

Cześć!
Dzisiejszy dzień minął tak szybko,ze masakra!Polowe po południa spędziłem przy biurku, uczyłem się słówek z francuskiego...nauczycielka zapowiedziala kartkówkę!Na moim biurku zapanował niezły bałagan ^^

A przed chwila wróciłem z miasta ,bylem w sklepie kupić sobie nowa mp-3kę,bo siostra zabrała mi swoja^^
Trochę zaniedalem bloga,bo muszę przeczytać wszystkie komentarze i pozaglądać na wsze blogi ^^ Myślę ze zrozumiecie to ale już powoli zblizaja się wakacje i muszę się streszczać z nauka.I tak ciesze sie ze daje rade dodawać tutaj posty.

                                                   zostawiam was z pozytywna muzyka^^:

Myślę ze uda mi się jeszcze później tutaj dodać post :)


You Might Also Like

2 KOMENTARZY

  1. Zakochałam się w tym utworze.
    Jeden z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah ja też właśnie siedze i ucze sie francuskiego ;P
    koooocham ten utwór nade wszystkie ! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń