trochę późno

19:10

Cześć
Sory ze dopiero teraz pisze,ale jakoś nie mogłem się zebrać zeby napisać wcześniej.. 
Dzień w szkole szybko zleciał i bylo dość fajnie bo do końca tego tygodnia mamy tylko po 4 lekcje. Ogólnie to przyznam ze troch leniuchuje^^ Bo po tym tygodniu muszę się wziasc ostro za naukę żeby poprawić ostatnie oceny i żeby uratować świadectwo! Chociaż wiem,ze nie będę miał takiej średniej jak w tamtym roku..

Wiem ze na blogu bardzo rzadko dodaje moje zdjęcia..a wiec postanowiłem dzisiaj dodać moje,dzisiejsze..

Mam nadzieje ze was nie wystraszyłem..hehe. Może napisze później.


You Might Also Like

5 KOMENTARZY

  1. Co Ty xD jesteś spoko :D. I fajne robisz zdjęcia!

    wyrzuć weryfikację obrazkową błaaagaaam!

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak fajnie masz, że po 4 lekcje.;c Ja mam po 7.xd
    No zdjęcie fajne.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Focia ok i nie wystraszyłeś mnie ;P

    OdpowiedzUsuń