Urwanie głowy!

15:05

Hej Hej!
Dzisiejszy dzień jest pełen zamieszania ...mam tyle do zrobienia i dobrze by było żebym ze wszystkim się dzisiaj wyrobił.Wam  tez ten tydzień leci tak powoli?Bo mi strasznie,jutro jest czwartek a ja myślę ze jest piątek-_-
Niech już przyjdzie ten weekend!

A wracając do tytułu posta,mam dzisiaj urwanie głowy...zaraz muszę zrobić zadania domowe później przygotować coś na biologie a później mam półtorej godziny korki z matmy-_- Niestety to nie koniec zadań..
Jak wrócę muszę się od razu zabrać za uzupełnienie mapki na chemie która oddają na poprawę oceny!

                                                                     dzisiejsze zdjęcie:

Jak ja nie lubię takich dni jak dzisiejszy! Myślę ze uda mi się dzisiaj tutaj jeszcze  napisać..


You Might Also Like

5 KOMENTARZY

  1. powodzenia z zadaniami.
    fajna fotka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak zdjęcia w kiblu. ^^
    powodzenia w szkole! :)

    ps. kupiłem ostatnio podobną bluzkę. xd

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba se jakoś radzić.xd Nie tylko ty masz takie urwanie.xd
    Fajna fot.

    OdpowiedzUsuń