Varsovie

14:43

Hej Hej!
Ostatnio gdy oglądałem telewizje i już prawie zasypiałem usłyszałem na Vivie fajna piosenkę która od razu wpadła mi w ucho.. głos wokalistki przypominał mi głos Lany Del Rey.Tylko nie wiedziałem jaki nosi tytuł ta piosenka, aż w końcu bylem zszokowany^^ Okazało się ze anglojęzyczna piosenkę śpiewa..Monika Brodka O.o Musze przyznać  ze się bardzo zdziwiłem,bo do tej pory piosenki Moniki mnie w ogóle nie interesowały..po prostu jej nie słuchałem.Ale piosenka o tytule Varsovie pochodząca z nowej płyty Brodki ''LAX'' jest świetna!                                   
                                                             A z reszta posłuchajcie sami:
I jak?podoba wam się nowa Monika B.?^^Bo mi jak najbardziej :)


You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. Lubie ją ale ostatni album "Granda" był fajny. Ten nowy singiel jakoś do mnie nie przemawia. I poprawiłeś mi humor pisząc, że oglądałeś telewizor :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój styl xD ale ważne, ze Tobie się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. hm pewnie będę się czepiać ale oglądać telewizor ? no to ciekawe, chyba telewizję ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no,spoko.. hehe od 8 lat miezskam w niemczech i moze sie zdarzyc ze cos przekrece albo źle napisze :)

      Usuń