Wyspany

13:18

Witam^^
W końcu się wyspałem!Jak dobrze mieć wolne podczas tygodnia :)
Juz nie mogę się doczekać dzisiejszego wieczoru...bo własnie dzisiaj Polska gra swój drugi mecz przeciwko Rosji.Jaki obstawiacie wynik?Bo ja 2:1 dla nas :)

A wczoraj tak jak mówiłem wybrałem się w plener porobić zdjęcia,niestety pogoda nie za bardzo dopisywała ale w końcu znalazłem czas na robienie zdjęć :) Myślę ze jak pojadę na weekend do Wrocławia to będzie można wziasc ze sobą aparat,bo z tego co słyszałem to nie można...



You Might Also Like

6 KOMENTARZY

  1. też oglądam dzisiaj meeeeecz :)) ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne zdjęcia ! *-* Również dzisiaj oglądam mecz.! :)

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam, na blogu obecnie konkurs ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Te 2. najlepsze ;D
    Czekam na mecz ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ciocia znowu zaprosiła wszystkich na wspólne oglądanie meczu , ale ja nie idę :)
    Mam nadzieję , że będzie wynik taki jak myślisz :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne uwielbiam takie zdjecia Miło się ogląda szczególnie gdy za oknem pada.. ;

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kwiatki! I do tego fioletowe ;)

    OdpowiedzUsuń