z shoppingu

15:25

Hej Hej!
Ten post miał sie pojawić już wczoraj,ale zupełnie o nim zapomniałem!W sumie to  nie kupiłem bóg wie jakich rzeczy, było dużo przecen ale żadnych fajnych ciuchów..Ostatnio rzadko trafiam na jakieś fajne rzeczy..a jak coś kupie to nie jest to więcej niż 2-4 rzeczy.. Myślę ze jak następnym razem pojadę to trafi się coś fajnego..

                                            A oto bluza(h&m) i t-shirt(c&a) które wczoraj kupiłem:
A wy w jakich sklepach zawsze kupujecie?

You Might Also Like

7 KOMENTARZY

  1. bluza super ;]

    ja wszędzie gdzie jest coś fajnego, nie mam jednego konkretnego sklepu ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. cropp, house , cubus, modo , butik itp :D
    fajne zakupki .

    mynightandday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. a to już niedługo ;')

    mynightandday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń